Tannselehästgård

2012-10-05
11:59:04

Överleva helgen?
Nu till helgen ska jag och Vinni åka på Working equitation kurs. Utan att riktigt veta vad vi har gett oss in på så skicka jag in anmälan och vips är vi en av deltagarna, under veckan har jag funderat, vad tänkte jag med igentligen?! hoho... Började rida henne i Juni (förmodligen aldrig riden förr) mycket som är nytt för henne. Tur hon är snäll att lasta (pepparpeppartaiträ).. Hehe men lite utmaningar är aldrig fel, Vem vet hon kan uppföra sig som hon aldrig gjort annat för hon är ju helt klart världens finaste/snällaste häst. Så håll tummar och tår att jag endast har en gnutta träningsverk på söndag kväll ;) hehe
 
Länken dedan kan man läsa lite mer om vår kursledare.
 
http://www.tranarportalen.se/showCoachDetails.php?coachID=c19200
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: